VanChoob
vanchoob-woodenhouse-l

خانه چوبی محبوب در همه جهان

روند ساخت خانه های چوبی، خانه های مدولار، افزایش تعداد خانه های چوبی را اثبات می کند. چنین گرایشی در همه جهان مشاهده شده است

افراد دارای امنیت مالی نیز به جای ساختن خانه آجری، ساخت خانه چوبی را انتخاب می کنند.

چنین گرایش روزافزونی، هم در کشورهایی که روند ساخت خانه های چوبی به صورت سنتی (آمریکای شمالی – ایالات متحده آمریکا و کانادا ، اسکاندیناوی ، روسیه) در آنها رواج داشته است و هم در کشورهایی که به طور معمول ساختمان های آن آجری و سنگی است، مشاهده شده است.

این موضوع بیشتر به مسائل اقتصادی مرتبط است اما مهم این است که خانه های چوبی دارای مزایای ویژه ای هستند. البته معایبی نیز وجود دارد اما در صورت ساخت صحیح، رفع آنها امکان پذیر است.

هنگام برنامه ریزی و انتخاب خانه شخصی، شایسته است که مزایای خانه چوبی را برای زندگی تضمین شده ایمن و راحت در فضای زندگی بررسی کنید.

vanchoob-woodenhouse-o

مزایای خانه چوبی چیست؟

وزن چوبی
خانه چوبی معمولاً سه برابر کمتر از آجر یا سنگ در نمونه های رقیب با همان اندازه است. ساخت ویلای چوبی باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود. همچنین هنگام ساخت خانه در مکان هایی که خاک تا حد زیادی نرم است و انجام آن غیر ممکن است، قابل توجه است.

vanchoob-woodenhouse-j
سالم
گردش هوا در خانه های چوبی معمولاً بهتر است (چوب تنفس می کند) ، می توان در خانه هایی از این دست بهتر خوابید، که این امر در خانه های آجری یا بتونی امکانپذیر نیست و در طولانی مدت بر سلامتی افراد تأثیر می گذارد.

vancoob-woodenhouse-m
عایق حرارتی
چوب به دلیل نفوذپذیری کم در سطح، از خواص عایق حرارتی زیادی برخوردار است. این نوع ساختمان که از تیرچه ای به قطر ۲۰ سانتی متر ساخته شده است نسبت به ساختمانهایی که از آجر ساخته شده اند و ضخامت دیواره های آن به طور متوسط ۳۲ سانتی متر است و دارای گچ کاری با ضخامت ۱٫۵ سانتی متر از دو طرف است بسیار عایق تر است.

وقتی از خانه چوبی استفاده می کنید، هزینه کمتری برای گرمایش صرف خواهد شد. این بدان معناست که با زندگی در خانه های چوبی، در پول و هزینه خود در کنار مصرف بهینه در انرژی ( گرمایش ) صرفه جویی می کنید.

از نظر مصالح، هزینه های خانه چوبی برای صاحب آن کمتر است زیرا فرایند تزئینی دیوارها، مواد آجر نسبی، هزینه ها، حمل و نقل و نصب آنها کمتر است. دیوارهای چوبی از نظر زیبایی ظاهری هم از داخل و هم از بیرون خانه جلوه بیشتری دارند.

یکی دیگر از مزایای خانه چوبی، ساخت و اجرای سریع آن است. در صورت لزوم، خانه چوبی امکان جدا شدن، حمل و جمع آوری و انتقال به یک مکان جدید را دارد.

vanchoob-woodenhouse-n

خانه های چوبی با دوام

باید پذیرفت که چوبب معایبی دارد که به لطف فناوری های مدرن قابل حل هستند. چوب فرآوری نشده تحت تأثیر حشرات و پوسیدگی است، به همین دلیل، برای ایمن سازی چوب از پوسیدگی، اشباع چوبی با استفاده از فن آوری های مدرن انجام می شود. در این مورد استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و کمک به پردازش برای تضمین نتیجه بسیار مهم است.

vanchoob-woodenhouse-i

ارزیابی خانه های چوبی
جوانب مثبت و منفی یک خانه چوبی می تواند به شما کمک کند قبل از خرید خانه آگاهانه تصمیم بگیرید. اگر فکر می کنید یک خانه چوبی داشته باشید یا نه، به مکان مناسب رسیده اید.

شما باید اطمینان حاصل کنید که در آنچه دوست دارید سرمایه گذاری می کنید. خانه های چوبی جایگزین اقتصادی تری برای خانه های ساخته شده با آجرهای بتنی و سنتی است. از آنجا که چوب بخشی از طبیعت است، خانه های چوبی نیز برای محیط زیست مفید هستند.

در این راهنما، تا حدود زیادی مزایای خانه های چوبی را به اشتراک گذاشتیم. برای ساخت خانه چوبی خود متناسب با سلیقه تان با متخصصان ما در ون چوب تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

شبکه های اجتماعی

کلیه حقوق سایت محفوظ و مربوط به ون چوب می باشد.

طراحی و پشتیبانی : باسط وب

021 26753716 - 021 26753345

09356911234

فرم تماس با ما