VanChoob

مراحل ساخت خانه های چوبی

خانه چوبی

مراحل ساخت خانه های چوبی


توسعه طراحی یک خانه چوبی ساخت شده از تیمبر و لاگ (گرده بینه)

توسعه طراحی یک خانه چوبی :

گام اول شروع پروژه بررسی نیاز های مشتری است . بدین منظور ، باید نظر همه اعضای خانواده را در نظر گرفته شود تا به یک طرح ایده آل رسید. شاید ابتدا کارآسانی به نظر نرسد ولی با کمک مهندسین متخصص خود به شما کمک خواهیم کرد تا به طرح ایده آل خود دست پیدا کنید.

 

خانه چوبی

 

 

هنگام انتخاب یک پروژه شخصی خانه چوبی چه مواردی باید در نظر گرفته شود؟

در این مورد چارچوب معینی  وجود ندارد به طور مثال محل پروژه، مساحت زمین و نوع کاربری و مهم تر از همه بودجه افراد عامل تعیین کننده است به علاوه ، همه افراد سلیقه ، نظرات ، خواسته ها و بودجه متفاوتی دارند. اما اغلب موارد عامل هزینه تعیین کننده تر از موارد دیگر است. باید در نظر داشت که یک پروژه همه جانبه که متناسب با همه سلیقه ها باشد ، وجود ندارد. اما  ون چوب با فراهم کردن طرح های متنوع برای مشتریان خود به شما این امکان را می دهد تا یکی از پروژه های آماده ارائه شده در کاتالوگ ما را به عنوان طرح اولیه  انتخاب کنید و سپس ان را شخصی سازی کنید.

 

 

نکات زیر را در نظر داشته باشید:

 

خانه چوبی
  • . اندازه خانه مطابق باید مطابق با تعداد اعضای خانواده باشد ، شما باید خانه ای بسازید که در آن همه اعضای خانواده در آن احساس ارامش کنند.
  • اصلا نگران طولانی شدن اماده سازی طرح نباشید چون باید تمامی نیاز هار ا مطابق با امکانات سنجید.
  • مکان مورد نظر برای پارکینگ را در نظر بگیرید.
  • هر چه دسترسی به خطوط تاسیسات اسان تر باشد بهتر است. (این مسئله  پروژه ی شما را به شدت تحت تأثیر قرار دهد)

 

 

مدارک زیر را برای  شروع ساخت خانه اماده کنید :

 

خانه چوبی
  • گزارش زمین شناسی که  باید توسط سازمان مربوطه تایید شود در ساخت و ساز های شهری سازمان نظام مهندسی مسول بررسی این گزارش است.
  • اولویت بندی خانه که باید از قبل مشخص شود.
  • جواز ساخت خانه چوبی. جواز را معمار پرويه با در نظر گرفتن نقشه زمین شناسی صادر می کند.
  • عقد قرارداد بین طرفین و امضای ان توسط پیمانکار و مشتری.

 

 

انواع خانه های چوبی:

 

خانه چوبی
۰۱

خانه های چوبی یک طبقه به سرعت و بدون اتلاف زمان ساخته می شوند. این پروژه ها بسیار کم هزینه و کاربردی هستند. از انجا که مکان این خانه ها بسیار مهم است باید به ترتیب بندی ان توجه ویژه نمود.

خانه چوبی
۰۲

. نحوه ی فضاسازی پروژه های چند طبقه بسیار متفاوت تر از پروژه های یک طبقه است زیرا می توان از اتاق زیر شیروانی و یا اطراف پله استفاده بهینه کرد و از کمترین مساحت بیشترین کاربری را گرفت.

خانه چوبی
۰۳

کلبه های چوبی چند طبقه و خانه های شهری به لحاظ ساختار پیچیده تر هستند .به همین خاطر زمان بیشتری برای ساخت این پروژه ها نیاز است.با توجه به نیاز خود پروژه های خود را اولویت بندی کنید.تیم ون چوب با داشتن فضای کافی به شما کمک میکند تا بهینه ترین زمان را داشته باشید.

 

 

نحوه کار با یک معمار

خانه چوبی

بعد از انجام هماهنگی های لازم با مشتری و اخذ مدارک طرح معماری (AC) ایجاد می شود. این مرحله از طراحی بسته به حجم پروژه و تعداد ویرایش ها معمولا ۱تا۳ هفته طول می کشد.

پس از جلسات لازم برای هماهنگی با مشتری و تایید طرح معمار پروژه در محل مورد نظر اجرایی می شود. مدل سازی طرح با استفاده از نرم افزار های سه بعدی به ما کمک میکند ایرادات احتمالی را ببینیم و با تجسم ایده ال شروع به ساخت خانه کنیم. 

 

 

پس از تایید طرح معماری ، گام بعدی شروع می شود – یعنی اجرای خانه  (HC) . ایتدا فونداسیون خانه اماده می شود در این مرحله – کیفیت ، قدرت و دوام خانه به میزان قابل توجهی به محاسبه دقیق مشخصات فونداسیون بستگی دارد .

در پایان کار ، یک لیست شامل نقشه ای پروژه و دیتیل های ان در اختیار مشتری قرار می گیرد قطعات چوبی خانه تماما به وسیله ی ون چوب ساخته و تهیه می شود .دقت زیاد در پیش تولید و حین تولید قطعات باعث بالا رفتن استحکام سازه می شود ،  و زمان مونتاژ خانه را به حداقل می رساند. متخصصین حرفه ای ما در این حوزه تجربه ی ارزشمند خود را در اختیار شما قرار می دهند.

 

 

در صورت داشتن هر گونه سوال و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید


فرم تماس با ما

شبکه های اجتماعی

کلیه حقوق سایت محفوظ و مربوط به ون چوب می باشد.

طراحی و پشتیبانی : باسط وب

021 26753716 - 021 26753345

09356911234

فرم تماس با ما