VanChoob
van-choob-113

آینده خانه چوبی

خانه چوبی برای آینده نیز منحصر به فرد و جذاب خواهد بود.

در ابتدای قرن بیست و یکم، لوئیس سالیوان ادعا کرد که نسلی از معماران با ایده جدیدی روبرو شده اند. آن طرح، برج چوبی بود که نقطه عطف دیگری در معماری جهان ایجاد کرد.

van-choob-114

خانه چوبی مرتفع

محصولات چوبی مهندسی شده مستحکم و نوآورانه سبب شده تا ساخت خانه چوبی جای خود را به سازه های مرتفع مانند: برج های مسکونی بدهد. این برج های چوبی، ساخت و ساز انبوه و بلند مرتبه را تحت الشعاع قرار می دهد و امکان زندگی با تولید کربن کم و تراکم بالا را در قرن بیست و یکم فراهم می کند.

خانه های چوبی بر اساس نیاز جامعه و زمان، طراحی و ساخته می شوند. با توجه به رشد جمعیت و توسعه شهرها، این نیاز احساس شد که ساخت خانه های چوبی به سمت بلند مرتبه سازی و انبوه سازی حرکت کند.

van-choob-115

البته انگیزه اولیه از ساخت خانه های چوبی مرتفع یا همان برج های چوبی این بود که یک برج مسکونی برجسته و متمایز داشته باشیم و برای آیندگان زیبایی طبیعی را در ساخت و ساز با چوب به ارمغان آورد و جذاب باشد.

روش ساخت خانه چوبی

تخمین زده شده که پروژه های ساخت و ساز انبوه خانه های چوبی چوب مانند برج های چوبی باعث می شود ترافیک ساخت و ساز ۹۰ درصد کمتر شده و نیاز به کارگر در محل را ۷۵ درصد کاهش دهد و سرعت ساخت و ساز را ۲۵ درصد نسبت به پروژه های ساخت و ساز سنتی، افزایش دهد. همه این کاهش ها، باعث می شود انتشار گازهای گلخانه ای مرتبط با فرآیند ساخت و ساز بسیار کمتر شود.

van-choob-116

در پروژه های ساخت و ساز انبوه و بلند مرتبه خانه های چوبی هر طبقه در پنج الی شش روز تکمیل خواهد شد که زمان بسیار کمتری نسبت به ساختمان‌های بتنی و فولادی معمولی با ابعاد مساوی نیاز است.

نکته مهم در ساخت و ساز انبوه خانه چوبی و برج های چوبی، این است که با این روش به فکر محیط ‌زیست هستیم و در عین حال ساختمانی زیبا و دارای فواید بیوفیلیک از چوب ایجاد می‌کنیم.

van-choob-117

ساخت و ساز انبوه خانه های چوبی و برج های چوبی، سریع، کارآمد، و دقیق تر و پایدارتر از ساخت و سازهای بتنی و فولادی است و قطعاً آینده ساخت و ساز خواهد بود و موجب می شود شاهد افزایش ارتفاع ساختمان‌های چوبی باشیم.

برای داشتن محیط زیست سالم و حفظ آن، نیازمند صنعت سبز و پاک هستیم. ساخت خانه چوبی ثابت کرده است که دوستدار طبیعت است و سلامت را به جامعه عرضه می کند.

van-choob-118

در آینده، خانه های چوبی توسعه خواهند یافت و پیش بینی می شود حتی تا ۸۰ طبقه به بالا هم از چوب برای ساخت ساختمان ها استفاده شود.

van-choob-119

برای زندگی سالم در کنار خانواده، خانه چوبی بهترین انتخاب است. شما هم داشتن خانه چوبی مطابق با سلیقه خود را امتحان کنید.
معماران و مهندسان ساختمان و کارشناسان محیط زیست، خانه چوبی را آینده مسکن می دانند و آن را یکی از معدود راه های نجات زمین می دانند.

van-choob-120

برای کسب اطلاعات تخصصی بیشتر، مهندسین ما در ون چوب آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره به شما عزیزان هستند. با ما در تماس باشید.

خانه های چوبی ساخته شده توسط شرکت ون چوب را می توانید در وبسایت ما، به نشانی Vanchoob.com مشاهده بفرمایید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

شبکه های اجتماعی

کلیه حقوق سایت محفوظ و مربوط به ون چوب می باشد.

طراحی و پشتیبانی : باسط وب

021 26753716 - 021 26753345

09356911234

فرم تماس با ما