VanChoob
van-choob-122

کلبه چوبی رویایی

ساخت کلبه های چوبی استاندارد و سفارشی، نیاز به تخصص و تجهیزات مدرن دارد.

فرآیند ساخت کلبه چوبی مطابق با سلیقه مشتری از انتخاب محل ساخت و طراحی کلبه چوبی آغاز می شود. سپس از نظر سازه ای و مباحث مقاوم سازی و عایق بندی بررسی می شود.

ساخت کلبه چوبی رویایی

ساخت کلبه چوبی مد نظر مشتری به روش های مختلفی امکانپذیر است. بهترین روش ساخت کلبه چوبی رویایی به صورت پیش ساخته است.

به طوری که تمام قطعات طراحی شده پس از گذراندن مراحل فوق، در کارخانه ساخت خانه چوبی توسط تجهیزات و ماشین آلات مدرن، تولید می شوند و بعد از آن مرحله به مرحله به سایت ساخت کلبه چوبی رویایی شما برای نصب منتقل می شوند.

van-choob-124

این روش مزایای بسیاری دارد، از آن جمله می توان به سرعت بیشتر در ساخت کلبه چوبی و عدم مزاحمت های رایج در محل پروژه، اشاره کرد.

ثبات و ظاهر کلبه چوبی تا حد زیادی به فونداسیون بستگی دارد. تراز نکردن آن می تواند باعث مشکل و افزایش هزینه شود.

پیشنهاد می کنیم فونداسیون کلبه چوبی زیبای خود را با یک لایه نمد قیری عایق بندی کنید. خروجی آب و فاضلاب باید در فونداسیون تمام شده قرار گیرد.

مجموعه ون چوب، کلبه چوبی رویایی شما را با دقت مهندسی و طراحی مطابق با سلیقه شما می سازد.

van-choob-126

در روش ساخت کلبه چوبی پیش ساخته، برای جلوگیری یا به حداقل رساندن مشکلات یا عوارض در حین مونتاژ، ساختار کلبه چوبی را در کارخانه تولید و یکبار نصب می کنیم و تصاویری را در مورد فرآیند ساخت برای مشتریان خود ارسال می کنیم.

مجموعه ون چوب، با ساختاری که به دقت بسته بندی شده است قطعات کلبه چوبی که شامل کف، دیوارهای دیواری داخلی و خارجی، درها، پنجره ها، عایق ها و ساختار سقف است را به سایت ساخت کلبه چوبی شما ارسال می کند.

با داشتن یک کلبه چوبی در قلب جنگل، فضایی گرم و دلپذیر خواهید داشت که از گذراندن تعطیلات در کلبه چوبی رویایی تان آنقدر لذت می برید که حاضر به ترک آن نخواهید بود.

سادگی قطعا یک عنصر قوی در طراحی کلبه چوبی است. طراحی کلبه چوبی رویایی می تواند ساده اما در عین حال مدرن باشد. حتی ساده ترین کلبه چوبی نیز می تواند عنصر منحصر به فردی داشته باشد که آن را به یاد ماندنی و قابل توجه می کند.

van-choob-125

تجربه زندگی در کلبه چوبی با یک تراس که می توان عصرهای گرم را در آن در جمع خانواده و دوستان سپری کرد وصف ناپذیر است. اجزاء کلبه چوبی زیبای با محیط طبیعی اطراف خودادغام می شوند و جلوه ای بی نظیر را به نمایش می گذارد.

کلبه چوبی می تواند ظاهر مدرن تری داشته باشد و در عین حال، آرامش خود را در آن داشته باشید. طراحی کلبه چوبی با قاب A یک عنصر قوی است و تعادل عالی برای دیوارهای تمام شیشه ای ایجاد می کند.

می توانیم برای طراحی و ساخت کلبه چوبی رویایی معماری کلبه سنتی و پویایی خانه های مجلل را ترکیب کنیم. به دلیل سادگی چوب، راحتی و شکوه را در کلبه چوبی رویایی خود خواهید داشت.

کلبه های چوبی سالم ترین راه برای ساخت خانه هستند. دارای خواص اکولوژیکی زیادی هستند و به این دلیل همیشه یک سبک زندگی سالم را تضمین کرده است.

van-choob-123

برخی از مهمترین مزایای کلبه های چوبی عبارتند از:

-خاصیت فوق العاده عایق بودن چوب اجازه تنظیم حرارت طبیعی را می دهد به طوری که فضای داخلی را در زمستان گرم و در تابستان خنک می کند. چوب از لحاظ عایق بودن ۶ برابر از آجر بهتر است و ۱۵ برابر بهتر از بتن است.

-به دلیل وزن کمتر، ساخت و ساز کلبه چوبی حتی در زمین های نرم تر مانند مناطق آبی یا کوهستانی امکان پذیر است. چوب تا ۵ برابر سبکتر از بتن است، اما ظرفیت باربری بالایی دارد و می تواند فشار و نیروهای کششی بالا را تحمل کند. به همین دلیل، چوب یک ماده انعطاف پذیر شناخته می شود.

از جذابیت و ویژگی های زندگی در کلبه چوبی هر چه بگوییم کم است. هدف از این مقاله، آشنایی نسبی با روش های ساخت کلبه چوبی رویایی و همچنین اشاره به چند مزیت کلبه چوبی بود.

van-choob-127

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کلبه چوبی و مشاوره رایگان، همین حالا با مهندسان ون چوب تماس حاصل فرمایید.

۰۹۳۵۶۹۱۱۲۳۴

۰۲۱۲۶۷۵۳۷۱۶

۰۲۱۲۶۷۵۳۳۴۵

برای مشاهده نمونه پروژه های اجرا شده مجموعه ون چوب می توانید به وبسایت ما، به نشانی Vanchoob.com مراجعه فرمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

شبکه های اجتماعی

کلیه حقوق سایت محفوظ و مربوط به ون چوب می باشد.

طراحی و پشتیبانی : باسط وب

021 26753716 - 021 26753345

09356911234

فرم تماس با ما