VanChoob
طراحی داخلی

چطور طراحی داخلی خانه ی چوبی را انجام دهیم؟

برای شروع طراحی و ساخت یک کلبه چوبی ، ابتدا طراح باید تمام نطرات اعضای خانواده را در نظر بگیرد و متناسب با نیاز آنها شروع به طراحی و ساخت ویلای چوبی کند. به طور طبیعی ، سلیقه ی افراد مختلف متفاوت است ، و این موضوع کار را چالش برانگیز می کند .

طراحی

 

 هچنین قوانین و قواعد خاصی برای پروژه های طراحی داخلی وجود ندارد. هر شخصی سلیقه ، ترجیحات و بودجه منحصر به خود را دارد. از طرف دیگر یک طرح همه جانبه متناسب با همه ی ایده ها نیز وجود ندارد. پس طراح باید در چنین شرایطی تعادل را برقرار کند تا هم طرح ایده آل را به مشتری ارایه دهد و هم متناسب با بودجه و سلیقه ی مشتری بتوان یک سازه چوبی زیبا و کاربردی ارائه شود.

 

طراحی

جهت شروع کار طراحی یک خانه چوبی متناسب با نیاز مصرف کننده ، ابتدا با پرسش سوالات مختلف مواردی که مدنظر مشتری است مکتوب می شود. و شرایط اجباری پروژه در نظر گرفته می شود. تهیه این پیش نویس در مراحل بعدی کمک شایانی به مشتری و مجری پروژه می کند. سؤال و تهیه پیش نویس این مرحله سفارش کار شامل جمع آوری اطلاعات اولیه ، بررسی مهندسین از محل پروژه ، امکان سنجی ، برنامه ریزی عملکردی و تنظیم جزییات طرح است.

 

طراحی

پس از جمع آوری اطلاعات اولیه ،طراح به منظور طراحی خانه چوبی طـراحی خود را آغاز می کند.

 

طراحی

اتود اولیه ساخت کلبه چوبی در این مرحله آماده میشود.


طراحی اولیه در یک جلسه کاری بین مشتری و گروه طراحـی تصویب می شود. و شامل یک برنامه ریزی اولیه است . در اصل این طرح ها اولین ایده های طراح هستند. در این مرحله ، متریال های مورد استفاده در فضای داخلی ، رنگ ها و سایه ها ، تجهیزات مورد استفاده در خانه و چیدمان و نور انتخاب می گردند.

انتخاب وسایل ، مبلمان و تجهیزات

 

طراحی

مرحله بعدی پروژه ، انتخاب وسایل دکوراسیون داخلی و مبلمان ، هم از محصولات در دسترس و هم به صورت سفارشی است


در صورت نیاز ثبت سفارش انجام می شود

طراحی جزئیات و تجسم سه بعدی

 

طراحی

تعامل درست طراح ، مشتری و یک سازنده با تجربه، دست به دست هم می دهند. تا خانه ای زیبا با کیفیت خلق شود.


ون چوب یک تیم قوی از برترین طراحان داخلی دارد. مخاطبین ما از ایران و خارج از کشور هستند بنابراین ، دراسرع وقت ، تیم ون چوب اماده خدمت رسانی به مشتریان خود است .
ون چوب این امکان را فراهم کرده است که مشتری قبل از شروع پروژه مدل سه بعدی، فضای داخلی و پلان دو بعدی را ببیند تا بتواند دید نسبتا خوبی به طرح داشته باشد . در تصویر سه بعدی مشتری مشاهده خواهد کرد که چگونه نورپردازی ، وسایل ، سطوح مات و براق ، بازتاب ها و ترکیب رنگ ها عمل می کند.

مرحله بعدی پروژه ، تولید اجزای شخصی پروژه و تزیینات نهایی است.

 

طراحی

تولید سفارشات شخصی :


برای خلق پروژه ه خاص و زیبا نیازمند نقاشی های برجسته و طراحی هستیم . طراح، طرح اولیه ، ابعاد ، متریال ها ، را ارایه می دهد و واحدهای اجرایی نیز طرح را تکمیل می کنند و سپس متخصص مربوطه که برای اجرای پروژه ها انتخاب شده است ، نقشه های کاملی را برای اجرا ایجاد می کند.

پس از اتمام کار ، مجموعه ای کامل از اسناد و نقشه ها ایجاد می شود که توسط مشتری تصویب می شود و تنها در صورت تصویب،اطلاعات در اختیار کارخانه قرار میگیرد سپس قطعات چوبی اماده ی تولید و ساخت توسط ون چوب می شوند . دقت دیجیتالی بالای دستگاه های برش که در ساخت قطعات خانه به کار میرود ، باعث ساخت بادوام منزل می شود و زمان ساخت را به حداقل میرساند. طراحان حرفه ای ، معماران و مهندسان سازه ما در امور مربوط به پروژه طراحی و ساخت خانه ون چوب به شما کمک می کنند تا به خانه ی رویایی خود دست پیدا کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

فرم تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

شبکه های اجتماعی

کلیه حقوق سایت محفوظ و مربوط به ون چوب می باشد.

طراحی و پشتیبانی : باسط وب

021 26753716 - 021 26753345

09356911234

فرم تماس با ما