VanChoob
vanchoob-woodenhouse-d

فناوری خانه های چوبی

فن آوری مدرن برای ساخت خانه های چوبی فراهم شده است به طوری که تمام خانه ها از قطعات پیش ساخته گردآوری می شوند.

در پایه تولید، چوب پردازش می شود و ویلای چوبی بدون صرف هزینه زیاد و به سرعت بنا می شود.

vanchoob-woodenhouse-e

خانه چوبی سالم و طبیعی است

بار الکترواستاتیک برای برخی از افراد معضل بزرگی است زیرا تصور می شود که بارهای الکترواستاتیک تا حدی ناسالم است. خبر خوب؛ چوب، بار الکترواستاتیک منتشر نمی کند.

اگر در ساخت خانه چوبی اتاقی با چوب بدون روکش ساخته شود، به تنظیم رطوبت و افرادی که دارای حساسیت تنفسی هستند کمک زیادی می کند. نه تنها رطوبت را تنظیم می کند، بلکه چوب می تواند باعث آرامش ذهن و آرامش سیستم عصبی شود.

به همین دلیل، چوب انتخاب سالم تری نسبت به فلز ، بتن و سایر مواد است.

vanchoob-woodenhose-f

از نظر صدا

در ویلای چوبی، چوب به عنوان یک عایق صوتی عالی عمل می کند. با جذب امواج صوتی از پژواک صدا در اطراف اتاق جلوگیری می کند. چوب وقتی با رقبای خود برای ساخت مقایسه شود، اثبات می کند در عایق صدا بسیار موثرتر است به ویژه هنگامی که صحبت از عایق بندی بین اتاق های مختلف می شود.

از چوب همچنین در بسیاری از سالن های کنسرت در سراسر جهان استفاده می شود زیرا به طور طبیعی صدا را کم می کند و صوت مناسب را در اتاق ایجاد می کند.

vanchoob-woodenhouse-g

خانه چوبی بسیار سبک است

یکی از دلایلی که علی رغم پیشرفتهای چشمگیر در زمینه مهندسی، چرا امروزه از چوب استفاده می شود، دوام و ایمنی خانه چوبی است. چوب مقداری انعطاف دارد به این معنی که می تواند کمی خم شود، این خاصیتی است که آجرها ندارند.

بنابراین، اگر پایه ها اندکی جابجا شوند، ویلای چوبی می تواند با تغییر و انعطاف پذیری و حرکت به جای ترک خوردن، ایمن بماند. حتی کوچکترین جابجایی در پایه های یک خانه آجری باعث ایجاد ترک هایی در ملات می شود (ظاهر خوبی ندارد).

صحبت از پی، یکی از دلایل ساخت بیشتر خانه های چوبی در جنوب شرقی ایالات متحده آمریکا ضعف خاک است. آجر سنگین می تواند باعث فرو رفتن زمین شود، بنابراین خانه های چوبی سبک ترجیح داده می شوند.

هیچ کس نمی خواهد قربانی یک گودال عمیق شود. همچنین اگر در اثر طوفان تخریب شود، ساخت آنها ارزان تر است و خسارات جانی بسیار ناچیز و کمی دارد.

به طور طبیعی، در مقایسه ساختارهای خانه هایی که در مقاله خود بحث می کنیم، یکی از پارامترهایی که مقادیر آن به طور چشمگیری متفاوت است، وزن است.

خانه های چوبی همانطور که از اسم آن مشخص است از چوب ساخته شده است و این به معنای سبک تر بودن ویلاهای چوبی است. این به نوبه خود منجر به کاهش هزینه های اساسی می شود. چنین خانه هایی در عین حال در برابر بلایای طبیعی مانند زمین لرزه و رانش زمین بسیار مقاوم هستند.

برای یادآوری یک خاصیت دیگر از چوب: عایق حرارتی و موجب صرفه جویی در گرمایش و تهویه هوا است.

vanchoob-woodenhouse-h

قیمت خانه چوبی

و البته؛ قیمت. با توجه به توضیحاتی که داده شد، ساخت ویلاهای چوبی بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از سایر مصالح هستند و این در اقتصاد امروز بسیار مهم و تاثیر گذار است.

آخرین اما مهمترین، چوب زنگ نمی زند. اگرچه می تواند به نوعی اکسید شود، اما از نظر آماری در مقایسه با فلز ناچیز است. درست است بعضی از فلزات زنگ نمی زنند اما گران ترند.

آیا می توانید واقعاً از چوب انتقاد کنید؟ ما آموختیم که چقدر فوق العاده است!

در ون چوب تهیه پیشنهاد و طراحی معماری بر اساس سلیقه و نیاز مشتری و نیز ابعاد اصلی عناصر ساختمانی انجام می شود و با توجه به پارامترهای فنی با مشتری هماهنگ می شویم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

شبکه های اجتماعی

کلیه حقوق سایت محفوظ و مربوط به ون چوب می باشد.

طراحی و پشتیبانی : باسط وب

021 26753716 - 021 26753345

09356911234

فرم تماس با ما