VanChoob

زندگی سالم با خانه چوبی ون چوب

ون چوب متخصص ساخت خانه های چوبی برای سلامت جامعه است.

خانه های چوبی ون چوب غیر از اینکه با کیفیت و زیبا هستند برای سلامتی شما نیز بسیار مفید هستند.

تیم تحقیق و توسعه ما در پروژه های تحقیقاتی با متخصصان برجسته برای ایجاد نوآوری برای رفاه و زندگی سالم کار می کند.

خانه های آنتی باکتریال
ون چوب از کاج به عنوان ماده اولیه استفاده می کند. چوب کاج محکم ، زیبا و با دوام است و در جنگل های طبیعی به دور از شهرها و صنعت رشد می کند.

همچنین دارای خواص دیگری است که آن را به یک انتخاب برتر در بین مصالح ساختمانی تبدیل می کند. حاوی بسیاری از مواد ضد باکتری طبیعی است که باعث مقاومت در برابر رطوبت ، کپک و سایر موارد مضر می شود.

این باعث می شود ویلاهای چوبی ون چوب حتی در شرایط بارانی و مرطوب نیز بادوام و سالم باشند.

این خصوصیات موجب خرسندی مشتریان ما است به ویژه به این دلیل که می توانیم هوای داخلی با کیفیت در ساختمان ها ارائه دهیم.

vanchoob-woodenhouse-11
مبارزه با آسم و آلرژی
مردم تا ۹۰٪ از وقت خود را در خانه می گذرانند این امر اهمیت کیفیت هوای داخل خانه را به صدچندان می کند.

طبق تحقیقات ، ویلاهای چوبی ون چوب دارای هوای داخلی فوق العاده خوبی هستند. علاوه بر این افرادی که در خانه های چوبی زندگی می کنند بیشترین رضایت را از کیفیت هوا دارند.

مطالعه ای نشان داد که افرادی که در خانه های چوبی زندگی می کنند از کیفیت هوای داخل خود در مقایسه با افرادی که در خانه های خشتی یا ساخته شده از مصالح دیگر زندگی می کنند رضایت بالاتری دارند.

به این دلیل است که چوب دارای خواص خاصی است که سایر مصالح ساختمانی از آن برخوردار نیستند. سیاهه های مربوط به درخت کاج با ایجاد تعادل در رطوبت موجود در هوای اتاق، یک میکرو اقلیم سالم ایجاد می کنند.

چوب رطوبت را در محیط داخلی جذب می کند و هنگامی که رطوبت بسیار کم است رطوبت را دوباره به هوا آزاد می کند.

این “تنفس” تضمین می کند که رطوبت هوای داخل خانه در محدوده مطلوب برای سلامت انسان در طیف وسیعی از شرایط نسبت به خانه هایی که دارای ساختار رنگ آمیزی شده یا غیر تنفسی هستند ، باقی خواهد ماند.

وقتی رطوبت هوای داخل از حد مطلوب کمتر باشد، مقدار گرد و غبار، ویروس ها و باکتری ها در هوای داخلی به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

این اغلب می تواند منجر به مشکلات سلامتی مانند عفونت های تنفسی ، آسم، آلرژی، خستگی و سردرد شود. الوارهای چند لایه چوبی ون چوب یک مصالح ساختمانی سالم و ایمن برای استفاده در محیط داخلی است.

vanchoob-woodenhouse-17
برای قلب شما خوب است
مطالعات نشان داده است که سازه های چوبی می توانند اثرات مثبتی بر سلامتی داشته باشند. به ویژه در محیط مدرسه. در یک تحقیق در اتریش، تأثیر مواد ساختمانی مختلف بر ضربان قلب دانش آموزان مورد بررسی قرار گرفت.

نتایج نشان داد که استفاده از چوب در کلاس های درس می تواند ضربان قلب را کاهش دهد و همچنین سطح استرس را کاهش دهد.
کودکان در کلاسهای چوبی به طور متوسط روزانه ۸،۶۰۰ ضربان قلب کمتر از کودکان در کلاسهای نقاشی شده بر روی گچ داشتند.

اوج استرس که در ساعات صبح معمول است نیز بلافاصله پس از ورود دانش آموزان به مدرسه درآنها کاهش یافت.


استرس را کاهش می دهد
سازه های چوبی راهی برای ارتباط با طبیعت است. لذت بردن از طبیعت سطح انرژی ما را افزایش می دهد و استرس را کاهش می دهد.

ارتباط خوب با طبیعت منبع خلاقیت و الهام است. می توانید به روش های مختلف از طبیعت لذت ببرید، به عنوان مثال با قدم زدن در فضای باز، تماشای مناظر یا با حضور در یک باغ و حضور در اطراف گیاهان سبز.

شما همچنین می توانید از طبیعت و مواد طبیعی داخل یک خانه چوبی ون چوب لذت ببرید. تحقیقات نشان می دهد که فضای داخلی طبیعی چوب استرس و فشار خون را کاهش می دهد.

احساسات مثبت تری ایجاد می کند، خواب را بهبود می بخشد و به مردم کمک می کند تا از چالش های روزمره فاصله بگیرند. ویلای ون چوب به حفظ و بازگرداندن انرژی حیاتی در زندگی کمک می کنند.

vanchoob-woodenhouse-14
احترام به طبیعت
چوب برای خانه ون چوب از جنگل های با مدیریت پایدار و دارای گواهینامه تهیه می شود. در این جنگل ها به ازای هر درخت قطع شده بیش از چهار درخت کاشته می شود تا جایگزین آن شود و جنگل را احیا کند.

رشد سالانه جنگل ها به وضوح بیش از برداشت است. با مراقبت از جنگل های قدیمی ، پرورش جنگل های جدید و استفاده از چوب برای خانه های چوبی اکولوژیکی در کنار هم می توانیم به مقابله با تغییرات آب و هوا به صورت پایدار کمک کنیم.

vanchoob-woodenhouse-15

آکوستیک عالی
علاوه بر اینکه آرامش بخش و زیبا به نظر می رسد، خانه های چوبی ون چوب فضای صوتی عالی با فضایی آرام را فراهم می کنند. نوازندگان در طول سالها به دلیل آکوستیک برتر اغلب فعالیت در خانه های چوبی را انتخاب کرده اند. دیوارها صدا را پخش می کنند در حالی که تعادل صدا را بدون پژواک یا اعوجاج حفظ می کنند.

vanchoob-woodenhouse-16
اکولوژیکی ترین
چوب یک ماده عالی برای ساخت و ساز است زیرا ۱۰۰٪ تجدید پذیر است. استفاده از چوب به جای مواد غیر قابل تجدید به این معنی است که اثر کربن و اثرات زیست محیطی ساختمان بسیار کاهش می یابد.
هر ویلای چوبی ون چوب با عمر طولانی یک بیانیه زیست محیطی واقعی در نبرد با تغییرات آب و هوا است.

vanchoob-woodenhouse-12
” تحقیقات نشان می دهد که استفاده از چوب در ساخت و ساز و فضای داخلی خانه ها باعث ایجاد محیط های سالم، گرم و آرامش بخشی می شود. بنابراین زندگی در یک خانه چوبی ممکن است مانند قدم زدن در جنگل استرس را کاهش دهد. “

 

دیدگاهتان را بنویسید

شبکه های اجتماعی

کلیه حقوق سایت محفوظ و مربوط به ون چوب می باشد.

طراحی و پشتیبانی : باسط وب

021 26753716 - 021 26753345

09356911234

فرم تماس با ما