VanChoob
van-choob-1

خانه چوبی چگونه متولد می شود؟

خانه چوبی چگونه متولد می شود؟

در خاانه چوبی با قدرت درختان زندگی سالمی داشته باشید.

هر خانه چوبی با یک ایده شروع می شود. برای داشتن خانه ایده آل، شما یک روش ساخت و ساز پایدار را انتخاب کرده اید و از بالاترین استانداردهای سلامت و راحتی زندگی برخوردار خواهید شد.

خانه چوبی بهترین انتخاب برای شماست. متخصصان ما در مجموعه ون چوب، صنعتگران خبره ای هستند که می توانند با تبدیل رویای زندگی شما به واقعیت، بالاترین کیفیت ساخت را ارائه دهند.

van-choob-2

طرح خانه چوبی

شما خانه چوبی رویایی خود را با کمک مهندس معمار طراحی می کنید. طرح خانه چوبی مورد نظر شما تایید می شود. اکنون زمان آن فرا رسیده است که کارشناسان ون چوب به عنوان متولی کار، طرح را به جزئیات کوچکتری تقسیم و کل خانه چوبی را به عناصر کوچکتر تبدیل و تولید نمایند.

المان های خانه چوبی ساخته می شوند

در این مرحله المان های خانه چوبی در کارخانه تولید خانه چوبی ون چوب، به صورت قطعات جداگانه و مطابق با الزامات برنامه های تولید خانه چوبی، ساخته می شوند. مرحله اول لایه بندی تخته های چوب با دست یاا استفاده از ربات است.

van-choob-3

قطعات خانه چوبی با رولپلاک های چوبی متصل می شود

کلیه عناصر خانه چوبی، توسط اتصالات چوبی کاملاً مکانیکی به هم متصل می شود. سوکت های رولپلاک در لایه های تخته فرو می روند و آنها را برای همیشه به هم می چسبانند. در تولید خانه چوبی ون چوب از چسب های سمی یا نگهدارنده چوب استفاده نمی شود.

تکه های یک خانه چوبی خانوادگی

المان های رولپلاک شده خانه چوبی خانوادگی تا مرحله بعدی در کارگاه خانه چوبی نگهداری می شوند و با دستگاه فرز CNC با دقت میلی متری برش می شوند. تمام تغییرات لازم برای اطمینان از عدم نیاز به کار روی عناصر بعداً انجام شده است.

قطعات ساخته شده خانه چوبی بازرسی می شوند

اکنون قطعات خانه چوبی کاملا به هم متصل شده اند. اما قبل از تایید و ارسال، مجدداً ابعاد آنها باید بررسی شود و سطح از نظر عیوب بصری بررسی شود. به وسیله این بازرسی نهایی، عناصر خانه چوبی ون چوب با بالاترین کیفیت تولید می شوند.

van-choob-4

همه چیز برای حمل و نقل عناصر خانه چوبی آماده است

تک تک قسمت های خانه چوبی روی سکوهایی در سالن کارخانه قرار داده شده و با برزنت پوشانده می شوند و برای حمل و نقل به محل ساخت خانه چوبی آماده می شود.

کلیه عناصر خانه چوبی در محل ساخت تحویل می شوند

در محل ساخت، نجارها با جرثقیل آماده هستند تا عناصر خانه چوبی را که به صورت جداگانه ارسال شده اند بر روی فضای کف و فونداسیون پیاده سازی کنند.

van-choob-5

دیوارهای خانه چوبی در محل ساخت قرار میگیرد

تمام قطعات خانه چوبی با استفاده از براکت های مخصوص نصب به طور ایمن بلند می شوند. ترتیب مونتاژ عناصر منفرد را در یک طرح بارگیری که در مرحله برنامه ریزی ترسیم می کنیم مشخص می کنیم و سپس عناصر را در این ترتیب از روی کامیون بلند می کنیم و روی تیرچه ها قرار می گیرد.

تیرچه ها موقعیت سازه ( خانه چوبی ) را بر روی کف تعیین می کنند و با دقت میلی متری قرار می گیرند و تراز می شوند. دیوارهای خانه چوبی دارای یک شیار در قسمت زیرین هستند که به آنها اجازه می دهد کاملاً بر روی تیرچه ها قرار گیرند، به این معنی که به لطف سطح فوق العاده بالا و دقیق پیش ساخته، می توان آنها را در کوتاه ترین زمان مونتاژ کرد.

van-choob-7

عناصر سقف خانه چوبی نصب می شود

با توجه به ساختار چندلایه عناصر سقف خانه چوبی، پانل ها را می توان در بخش های گسترده ای به اندازه حدود ۲٫۵ متر نصب کرد. این امر امکان مونتاژ بسیار سریع خانه چوبی را فراهم می کند و به این معنی است که حتی چالش برانگیزترین عناصر مانند پنجره های سقفی یا برش های سقف، شکل خود را تا حد میلی متر حفظ می کنند.

یک خانه چوبی خانوادگی را می توان در مدت زمان فقط یک روز نصب کرد. ون چوب وظیفه خود می داند که با برنامه ریزی دقیق از تولید عناصر تا ساخت خانه چوبی، نسبت به ارائه بهترین کیفیت در ساخت خانه چوبی برای مشتری خود متعهد باشد.

van-choob-8

برای مشاهده طرح های خانه چوبی و نمونه پروژه های خانه چوبی ون چوب، بر روی این لینک، کلیک بفرمایید.

متخصصان ون چوب آمادگی دارند، تا به سئوالات مشتریان عزیز پاسخ بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

شبکه های اجتماعی

کلیه حقوق سایت محفوظ و مربوط به ون چوب می باشد.

طراحی و پشتیبانی : باسط وب

021 26753716 - 021 26753345

09356911234

فرم تماس با ما