VanChoob
Prefabricated-wooden -house11

خانه چوبی پیش ساخته

خانه های چوبی پیش ساخته، آینده ساخت و ساز هستند.

ما در ون چوب برای محیط زیست سالم و خانه سازگار با محیط زیست ارزش قائل هستیم.

با در نظر گرفتن این ارزشها، ما تولید خود را به گونه ای سازماندهی کرده ایم که برای نسل های آینده محیطی شایسته برای زندگی به ارمغان می آورد.

ساخت خانه چوبی، به ندرت در محل های ساخت و ساز انجام می شود، بیشتر در کارخانه انجام می شود. دیوارها، سقف ها و حتی کل اتاق های خانه را می توان در کارخانه تولید کرد. بدون اینکه دغدغه شرایط آب و هوایی محل ساخت را داشته باشیم، ساخت کامل آن را در فضای کارخانه انجام می دهیم.

سپس عناصر خانه چوبی تکمیل و به محل ساخت و ساز منتقل شده و مونتاژ می شوند. ساخت و ساز واقعی با حداقل میزان سر و صدا و مزاحمت انجام می شود. خانه چوبی به سرعت ساخته می شوند. هیچ مورد وقت گیری مانند آماده شدن بتن مسلح وجود ندارد.

Prefabricated-wooden -house21

خانه چوبی پیش ساخته

خانه چوبی پیش ساخته یک راه حل مدرن برای ساختن خانه ای با مصرف انرژی کم و با کیفیت بالا است. خانه چوبی پیش ساخته یکی از متداول ترین انواع خانه های مسکونی در کشورهای پیشرفته است و در طول سالها، دوام و پایداری خود را به اثبات رسانده است.

پانل چوبی، پانلی مدرن، سازگار با محیط زیست و انعطاف پذیر است. پانل چوبی همانطور که از نام آن مشخص است از جنس چوب است که دارای قابلیت تحمل بار بسیار عالی است.

نگاه تخصصی به پروژه می تواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند. ما متخصصان کارآزموده ون چوب با تجربه طولانی در زمینه ساخت خانه چوبی پیش ساخته هستیم و می توانیم پروژه شما را با اجرای سریع و روان ارزیابی و تضمین کنیم.

Prefabricated-wooden -house31

ساخت خانه چوبی

ساخت خانه چوبی پیش ساخته یک کار پیچیده است و برای تصمیم گیری درست باید مواردی را بدانید. ما اینجا هستیم تا تمام اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب هوشمندانه و جلوگیری از اشتباهات پرهزینه را در اختیار شما قرار دهیم و به شما در ساختن خانه رویایی خود به بهترین شکل ممکن کمک کنیم.

ما در ون چوب در زمینه طراحی و ساخت خانه های چوبی پیش ساخته، بیش از ۱۵ سال تجربه داریم. ما به هزاران مشتری مشاوره داده ایم و صدها پروژه ساخت خانه چوبی پیش ساخته را انجام داده ایم.

برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی این لینک کلیک بفرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

شبکه های اجتماعی

کلیه حقوق سایت محفوظ و مربوط به ون چوب می باشد.

طراحی و پشتیبانی : باسط وب

021 26753716 - 021 26753345

09356911234

فرم تماس با ما