VanChoob
van-choob-9

خانه چوبی دوبلکس


ساخت خانه های چوبی دوبلکس به تکنیک ها، تخصص و تجهیزات پیشرفته نیاز دارد.

در ون چوب متخصصان با تجربه با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی روز جهان، بهترین خانه چوبی دوبلکس را برای مشتریان عزیز مطابق با نیاز و سلیقه آنها، می سازد.

خانه چوبی دوبلکس، ساختمانی است که سازه نگهدارنده آن از چوب ساخته شده است: سقف توسط تیر ها و ستون ها که عمدتاً از چوب ساخته شده اند، نگه داشته می شود.

van-choob-10

امروزه در پیشرفته ترین کشورهای جهان، خانه چوبی به دلیل ویژگی ها و مزایایی که دارد، بسیار مورد اقبال قرار گرفته است. خانه چوبی دوبلکس به دلیل استفاده از فضا در ارتفاع و در اختیار داشتن محیط بیشتر، بسیار مورد توجه خانواده ها قرار گرفته است.

مدل های مختلف خانه چوبی دوبلکس، می تواند با توجه به تعداد اعضاء خانواده و محل ساخت و سلیقه مشتریانف به راحتی نیازهای آنها را برطرف نماید.

خانه چوبی مدولار

برای ساخت خانه چوبی دوبلکس، روش ها و تکنینک های مختلفی وجود دارد. که جدید ترین متد ساخت خانه چوبی دوبلکس، استفاده از روش مدولار است.

به این صورت که ساختار خانه چوبی دوبلکس از مجموعه ای از پایه ها و تخته های چوبی تشکیل شده است که با فاصله نزدیک، قابی را تشکیل می دهند و روی آن پانل های چوبی نصب می شوند.

بین پایه ها و عایق ریل قرار می گیرد که به این تکنیک اجازه می دهد تا عملکرد حرارتی و صوتی عالی را ارائه دهد. در گذشته، همه خانه های چوبی دوبلکس، در محل ساخته می‌شدند، اما اکنون برای ایجاد کیت‌های مدولار، اکثر اجزاء خانه چوبی دوبلکس به صورت پیش‌ساخته خارج از محل انجام می‌شود.

خانه های چوبی دوبلکس مدولار پیش ساخته امروزی مجموعه ای باورنکردنی از فرصت ها را ارائه می دهند. آنها دارای سیستم های انعطاف پذیری هستند که می توانند برای برآورده کردن خواسته های مشتری بهترین عملکرد را داشته باشند.

 

چوب مورد استفاده برای ساخت و ساز خانه های چوبی دوبلکس، در کارخانه ون چوب با ضد قارچ، حشره‌کش و دافع آنها، که سازگار با محیط زیست است، آماده سازی می شوند.

ساختار دیوارهای یک خانه چوبی دوبلکس، چند لایه و خاص است. ابتدا ساختار پشتیبان پایه ها و تیرها از چوب ساخته می شود که تحت پردازش خاصی قرار می گیرد تا از آن را در برابر آتش، آفات، قارچ ها و موارد دیگر محافظت کند و این امر را تضمین کند.

برای اطمینان از عایق حرارتی خانه چوبی دوبلکس، بین صفحات، عایق قرار می گیرد. برای این کار از پشم معدنی بازالت، پشم الیافی، پلی استایرن منبسط شده و غیره استفاده می کنند.

van-choob-13

برای محافظت در برابر رطوبت و نفوذ باد به دیوارهای خاه چوبی دوبلکس، از یک فیلم مانع بخار در داخل خانه و یک غشای ضد آب در خارج از خانه چوبی استفاده می شود.

با توجه به ساختار داخلی دیوارها، خانه های چوبیس دوبلکس مدرن، به صورت پانلی و چارچوبی هستند. خانه چوبی دوبلکس به روش مدرن، سازه ای است که از عناصر ساخته شده در کارخانه و کنار هم قرار گرفتن آنها در محل ساخت، ایجاد می شود.

van-choob-14

مزایای ساخت خانه های چوبی دوبلکس مدولار ( مدرن ):

– سرعت ساخت بالا

– توانایی انجام کار در هر زمان از سال

– استفاده از قطعات استاندارد

– وزن سبک

– عدم انقباض ساختار

– اتمام کار بلافاصله پس از مونتاژ قاب

خانه های چوبی دوبلکس مدولار نوعی سازه پیش ساخته هستند. این فناوری برای ساخت خانه های چوبی در آمریکا و اروپا به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

ون چوب سازنده خانه های چوبی منحصر به فرد در ایران است که با دانش متخصصان و فناوری های نوین جهانی در حوزه ساخت خانه چوبی، کیفیت و آرامش را برای مشتریان خود تضمین می کند.

van-choob-15

برای مشاهده نمونه پروژه های خانه چوبی ون چوب، بر روی این لینک، کلیک بفرمایید.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان در خصوص خانه چوبی مورد نظرتان، همین حالا با کارشناسان ما در ون چوب تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

شبکه های اجتماعی

کلیه حقوق سایت محفوظ و مربوط به ون چوب می باشد.

طراحی و پشتیبانی : باسط وب

021 26753716 - 021 26753345

09356911234

فرم تماس با ما