VanChoob

خانه های روستیک چوبی


خانه ها و کلبه های چوبی روستیک یادآور کلبه های چوبی قدیمی می باشند با این تفاوت که کیفیت مصالح چوبی به کار رفته افزایش یافته و نواقصی که در گذشته برای خانه های چوبی وجود داشت، از بین رفته است.

 

دکوراسیون روستیک

 

خانه های چوبی روستیک

خانه ها و کلبه های چوبی روستیک یادآور کلبه های چوبی قدیمی می باشند با این تفاوت که کیفیت مصالح چوبی به کار رفته افزایش یافته و نواقصی که در گذشته برای خانه های چوبی وجود داشت، از بین رفته است.با به کارگیری طراحی های مدرن و اصول مهندسی در ساخت ویلاهای چوبی هم میتوان از زیبایی چشم نواز خانه های روستیک بهره مند شد و هم استحکام و ایمنی خانه ها را تامین کرد.
نمای این خانه ها کاملا طبیعی بوده و همراه با بافت ها و گره های طبیعی چوب است که بسیار جذاب و زیبا است.کف ساختمان، دیوارها، پوشش سقف، دکوراسیون داخلی همگی از جنس چوب است. با توجه به مورد استفاده نوع چوب هم متغیر است. در ساخت خانه های چوبی روستیک هیچ گونه محدودیتی از نظر متراژ وجود ندارد همچنین این کلبه های چوبی عایق برودتی و صوتی هستند و نگرانی در رابطه با این موضوع وجود ندارد. شما می توانید در هرمنطقه خانه ی زیبای خود را بسازید.

 

 

طراحی داخلی

 

امروزه ساخت خانه های روستیک به دلیل گسترش شهرنشینی و کمبود فضاهای طبیعی در شهرها، در روستاها افزایش پیدا کرده است.خانه های چوبی شیک برای گذراندن اوقات فراغت و آرامش در کنار خانواده بهترین انتخاب برای افراد علاقه مند به طبیعت است.

خانه های چوبی مدرن(ترکیبی)

این سازه ها ترکیبی از مصالح فلزی و چوبی هستند به طوری که اسکلت اصلی خانه فلزی است و دیوارها ی داخلی و خارجی و کف و سقف با متریال چوبی مخصوص پوشانده می شود.این خانه ها از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با خانه های روستیک ندارند تنها تفاوت آن ها در نوع مصالح به کار رفته و اسکلت اصلی ساختمان است.

 

ویژگی برتری که خانه های روستیک را از دیگر خانه ها متمایز می کند، وجود گره ها و بافت های طبیعی چوب است که سرتا سر فضای داخلی خانه وجود دارد و همین موضوع باعث می شود که دیگر نیاز چندانی به وسایل دکوری و تزیینی نداشته باشیم.
انتخاب رنگ یکی از پارامترهای مهم در طراحی داخلی خانه های چوبی است برای مثال اگر فضای داخلی کوچک است بهتر است از رنگ های روشن برای رنگ دیوارها و وسایل استفاده کنید تا فضای داخلی دلنشین تر باشد ما در ون چوب طیف گسترده ای از بهترین رنگ ها را به مشتریان ارایه می دهیم تا با حسن سلیقه خود بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.
هم چنین می توان در طراحی داخلی خانه ی چوبی از سنگ های انتیک و ترکیب سنگ و چوب استفاده کرد. شما می توانید هر نوع مبلمانی برای چیدمان خود استفاده کنید برای این کار معماران ما طیفی از طرح های گسترده را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید انتخاب مناسبی برای دکوراسیون سالن پذیرایی خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

شبکه های اجتماعی

کلیه حقوق سایت محفوظ و مربوط به ون چوب می باشد.

طراحی و پشتیبانی : باسط وب

021 26753716 - 021 26753345

09356911234

فرم تماس با ما